HEAD/STABLE/branch

Sob, 1 Gru 2001, 15:07:13 CET

On Fri, 30 Nov 2001, Tomasz Trojanowski wrote:
p..]

> Przecież nic nie pisałem o dawaniu etykiety. Miałem na myśli stworzenie
> brancha, co właśnie jest robione na Twoim rysunku. Tyle, że trochę
> niefortunnie nazwałem go PLD_1_0_FREEZE.

Tworzenie brancha tylko po to zby go tworzyć jest bez sensu. Przy gotowych
pakeitach do tego żeby oetykietować je jaki 1.0 tylko nieliczne po takiej
czynnosci dostana dodatkowe zmiany w branchu. Jęzlie zmian w branchach
miałoby być sporo/dużo to znaczyłoby że całe etykietowanie zostało
wykonane za wcześnie, a taką sytuacje przez cały czas właśnie mamy.