lukasz: SPECS tin.spec

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Sob, 1 Gru 2001, 19:28:56 CET

On Sat, 1 Dec 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

>  .. niemniej wersja tina leżąca na ftp jest kopnieta. Po mimo prawidłowej
> zawartości nagłówka i samego czyjegoś listu timn zamiast pl literek
> wyświetla mi znaki zapytania. Upierdliwe jest jeszcze to że także na znaki
> zapytania zamieniane są poskie litery o ile robi się repy lub follow-up do
> czyujegoś listu.

Hmm, może należałoby wyłączyć opcje --disable-mime-strict-charset z
configure. Do tej pory tak było, że tin specjalnie nie ingerował w
nagłówek, nawet jeżeli w nagłówku było ISO-8859-1, a sam post napisany
w ISO-8859-2 tin wyświetlał to poprawnie. W najnowszej wersji jest jednak
inaczej.
W changelog do oficjalnej wersji 1.5.10 zostało napisane:

ADD. tinrc.mm_local_charset, tinrc.mm_network_charset
to perform local_charset<->network_charset conversion via
iconv() if available

Efekt, który opisujesz występował u mnie bez dodania owej opcji, pomimo,
że w ~/.tin/tinrc miałem:

mm_charset=ISO-8859-2
mm_local_charset=ISO-8859-2
mm_network_charset=ISO-8859-2