XFree86-driver-tdfx i SEGV

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 1 Gru 2001, 22:45:07 CET

On Sat, Dec 01, 2001 at 07:52:31PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Przekompilowałem sobie XFree86 na i686 (przedtem używałem tego, co mi
> zostało na dysku z i586). Po tym próba uruchomienia czegokolwiek w GL
> powoduje SEGV przy wczytywaniu tdfx_dri.so.
> Próbowałem pakietów i686 i i386 z ftp.pld.org.pl - to samo.
> Działa mi tylko pakiet i586 skompilowany w lipcu (reszta pakietów nowa,
> tdfx_drv.o też może być nowy).
>
> Próbowałem kompilować używając tego samego speca co wtedy (bez iluś
> patchy) - bez zmian. Z --debug też, więc to nie sprawa błędów
> optymalizacji. Próbowałem też kompilować z Glide, które miałem wtedy
> [...]
[...]
> Jakieś pomysły?

Próbowałem jeszcze zdowngradować kompilator do 2.95.3 - bez zmian.
No to jeszcze binutils (miałem wersję binutils-2.11.90.0.19-1 z i586)
- pomogło!
Wszystko inne miałem z powrotem nowe - więc albo nowe (2.11.92.0.10)
binutils jest zwalone, albo przy nich ujawnia się jakiś błąd
w tdfx_dri/glide/libdl/niewiemczym...
Niestety nie mam już źródeł tamtego binutils, więc nie sprawdzę wersji
i686 - ale to raczej nie to, bo na ftp też leży nie działający tdfx_dri.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/