Niestatyczny RPM raz jeszcze

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 1 Gru 2001, 16:53:45 CET

On Sat, Dec 01, 2001 at 02:44:44PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 30 Nov 2001, Jacek Osiecki wrote:
[...]
> Wszystko przez zawartość /usr/lib/rpm/rpmpopt-4.0.2. tam są odpowienie
> podmiany które na konkretne zestawy pzrełaczników wołają programy w
> /usr/lib/rpm/. Kilka z nich jest zakomentowanych wąłsnie po to żeby używać
> kodu w /bin/rpm. Fakt, że jest to troche niespójne.

A właśnie - po zahaszowaniu "rpm exec -q rpmq -q" /bin/rpm działa jako
rpmq z ograniczoną funkcjonalnością (rpm -qa nie działa - a przynajmniej
nie udało mi się wywołać; rpm -qi nie działa, ale -q --info już tak).

Podobnie z rpm -V (też rpm -Va nie działa, ale dla pojedynczych pakietów
tak).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/