qrczak: SPECS licq.spec SOURCES licq-c++.patch

Pon, 3 Gru 2001, 17:35:36 CET

On Sat, 1 Dec 2001, PLD CVS wrote:

> Module name:	SOURCES
> Changes by:	qrczak	01/12/01 00:58:45
>
> Modified files:
> 	.              : licq.spec
> Added files:
> 	.              : licq-c++.patch
>
> Log message:
> - licq-c++.patch: some #includes and using std:: directives.
> - Release not bumped because it's strange...

Prośba o wykonywanie pewnych zmian w pewnyn konkretnym trybie.
O ile pakeit miałe STABLE na HEAD to o ile wprowadza się jakąś mało
znacżacą zmianę (choćby kosmetyka czy poprawienie czy dodanie tłumacznia)
to żeby podbijać rel tak żeby pakeit mugł być przebudoewany, a HEAD w
kazdyum momencie gotowe do tego żeby właśnie tu postawić etykietę dla 1.0
w momencie kiedy całość 1.0 zamkniemy.
Pisałem o tym przed chwilą do Jakuba który dodaje sporo drobnych w sumie
poprawek - przedewszyskim ostatnio korekty a poziomie polskich tłumaczeń
które do 1.0 jak najbardziej wejść powinny.

O ile zmiana nie ma wejść do 1.0 to powinna być wykonana na branchu DEVEL
(tak jak to przykładowo zdecydował przed chwilą agaran z rsync że 2.5.0
ma nie wejść do 1.0).