Raport: ogon

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 3 Gru 2001, 00:42:50 CET

On Sun, 2 Dec 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> libcap mamy w wersji 1.10 tymczasem jest dostępna niby nowsza werasja
> króra według dok jest do kernela 2.2 ale chodzi na 2.4, a 1.92 jest niby
> do 2.4 ale też poprawnie zachowuje się na 2.2. Ktoś może bliżej się temu
> przyglądał ?

IMHO jeżeli ta wersja chodzi to... nie dotykać jej do wydania PLD-1.0

> Co robimy z socks5 ?

AFAIK to one akurat nie działają (tak mi coś świta, że rozmawiałem z
ludźmi, którzy się tym bawili)

> Mamy Glide_V2 w ogonie. Czy ta wersja jest jeszcze do czegoś potrzebna ?

raczej tak

> pythonlib chyba można usunąć bo to jest to RH rozszerzeń których my
> nie mamy.

pythonowcy - do apelu ;)

> freeswan jest w nowszej wersji i watroby to zaktualizować jeżli
> miałoby być to właczone do 1.0.

Czy to co jest działa?

BTW. Prawie wszystko z rzeczy, które tutaj wysłałeś powinno się znaleźć w
BTS'ie.... który jest i działa już....

Dla przypomnienia:
http://bugs.pld.net.pl

(może jednak JUŻ zmienić http://bugs.pld.org.pl na coś innego niż te
śmieci, które aktualnie się tam znajdują??)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...