XFree86-driver-tdfx i SEGV

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 3 Gru 2001, 09:21:55 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 01:02:42AM +0100, Blues wrote:
> [...]

(tzn. miałem zachowany stary pakiet binarny 2.11.90.0.19 i do niego
zdowngradowałem binutils z wersji która jest na HEAD)

> ZONK!
>
> $ tuxracer
> ..
> ..
> ..
> ..
>
> Naruszenie ochrony pamięci
>
> # rpm -q binutils
> binutils-2.11.92.0.10-1
> # uname -m
> i586

Tzn. oczywiście chodzi o wersję binutils użytą przy budowaniu XFree86, a
nie posiadaną przy uruchamianiu.

> W zeszłym tygodniu zastanowiło mnie przy rozmowie z miskiem na ircu, że
> jemu nie chodzą rzeczy z GL na tdfx'ie. Potem sprawdziłem u siebie... i
> też to samo.... :-/ Wcześniej chodziło.

No i właśnie z nowymi binutils buduje się nie działające DRI dla tdfx.

Pytanie: czy DRI dla innych kart działa?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/