Niestatyczny RPM raz jeszcze

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 3 Gru 2001, 12:04:42 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 11:38:35AM +0100, Jacek Osiecki wrote:

> Zwłaszcza np. rpm -qa... :-/

-qa AFAIK nie, -q już tak. Do ratowania wystarcza.

> 1. Co komu szkodzi WIELKI rpm? Jest używany dość rzadko.

Na małym systemie by przeszkadzał. Dlatego jeżeli mają być statyczne
/usr/lib/rpm/* to raczej opcjonalnie.

> 2. Dodatkowy pakiet? Tyle, że jeśli boimy się padu, to i tak ów pakiet musi
>    być defaultowo instalowany
         ^^^^^^^^^^ nie defaltowo, tylko jeżeli się boimy

Podobnie jak jakiś statyczny shell - a nic nie wymusza instalowania
takiego.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/