okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 3 Gru 2001, 13:24:16 CET

On Sat, Dec 01, 2001 at 01:11:40AM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> Nie denerwuj sie, po prostu zajrzyj do cvs-a i powiedz,
> ktora z setek ostatnich poprawek przyblizala nas do pld-stable?
> Kosmetyczne zmiany w specach?
A ktora nie? Bo patrzac na te rzeczy o ktorych mam pojecie
to tak. Zdecydowanie one przyblizaja nas do pld 1.0.

> Moze upgrade pcre? zebry? postfixa? kadu? nvidia? rsynca? devfsd?
> Wiecej nie pamietam, bo na razie zniknelismy z sieci,
To juz ktos Tobie wyjasnil.
[...]
> Rozumiem, ze chcesz zastapic 'kurwami' dyskusje, masz
> do tego pelne prawo, kazdy chce sie na swoj sposob wyszumiec.
Zle rozumiesz. Chcialem w ten sposob podkreslic moja irytacje.
A jestem zirytowanym Twoim czepianiem sie. Uwazam, ze sie
czepiasz poniewaz nie podajesz konkretow tudziez nie uzasadniasz
swojego zdania.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>