okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 3 Gru 2001, 16:44:14 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Chyba pomyliłeś coś bo ja nic nie pisałem o przestępstwach, kochaniu,
> tolerancji i polemizowaniu. Możesz swoją myśl przełożyć z polskiego na
> nasz bo wybacz ale poprostu nie rozumiem o czym mówisz/piszesz.

Na kloczkowe nie potafię przekładać, po prostu masz inne obrazowanie.

Sprawa wygląda tak: piszesz o "swoim" pomyśle, by w HEAD tworzyć
wyłącznie zmiany polegające na odpluskwianiu, a kilka poźniej
taki xchat nagle bez powodu zmienia wersję. Po prostu nie czytasz
swoich listów, czemu się zresztą nie dziwię, bo są potokiem
niezrozumiałych zlepek doznań, poetyckim przedstawieniem twych
aktualnych, w momencie pisania, emocji.

SysVinit:
-# $Revision: 1.86 $, $Date: 2001/11/30 20:35:34 $
+# $Revision: 1.87 $, $Date: 2001/12/01 17:14:27 $
-Version:       2.83
-Release:       6
+Version:       2.84
+Release:       1
+Revision 1.87  2001/12/01 17:14:27  kloczek
+- updated to 2.84.

To rzeczywiście wielkie dokonanie, taka zmiana wymaga tęgiej głowy.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org