mozilla i autoconf

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 3 Gru 2001, 17:51:29 CET

mozilla używa A-Z w argumencie grepa podczas konfiguracji.

To według Single Unix Spec jest nieprzenośne i przy polskich locale
rzeczywiście nie działa jak trzeba.

Nowy autoconf generuje skrypty bez tego błędu. Ale nie mogę regenerować
pliku configure mozilli, bo autoconf zgłasza błędy (undefined macro:
_m4_divert_diversion). (Żeby było zabawniej, aclocal i automake też
nie działają - to tutaj akurat nie ma znaczenia.)

U siebie skompilowałem przy LC_CTYPE=C, ale to nie powinno tak zostać.
Nie wiem, jak to poprawić.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/