xscreensaver - rozwiązanie

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 3 Gru 2001, 17:51:44 CET

[poniedziałek, 03 grudzień 2001], Michal Kochanowicz napisał(a):

> Dzięki.

Może by taką poprawkę wrzucić do pakietu? Teraz karty, które mają już
więcej pamięci (np 64) to nie nowość, dlatego proponuję danie takiego
limitu pamięci (chyba, że musi być więcej, bo wiem jak to jest z
mapowaniem pamięci karty graficznej czy jak to tam się nazywa).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter