okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 3 Gru 2001, 19:13:46 CET

--->[Quoting Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> GRRRRR - czepanie się o formę listu (tak chodzi mi o te błędy...) jest
> już po prostu chamstwem. Wiesz co to kultura? Odnoszę wrażenie, że NIE.

Pozwole sobie kulturalnie zignorowac twoje zarzuty, gdyz z twoich
slow wynika, ze twoja polonistka rowniez byla niekulturalna.
Umiejetnosc poprawnego pisania i czytania jest podstawowym elementem
wyksztalcenia i... kultury, wlasnie. Szacunku do dyskutantów.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org