Ximian GNOME ?

dzimi@cyborg.chropaczow.eu.org dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org
Śro, 5 Gru 2001, 16:47:01 CET

Przygladam sie temu co dzieje sie w innych distro (np Mandrake czy RedHat
a nawet Slackware) i sadze ze przydal by sie nam przynajmniej czesciowo
support Ximian GNOME ...
Nie chodzi mi tutaj o cale srodowisko (chociaz mozna by zrobic, co wy na
to ?) lecz o support tych malych aczkolwiek pozytecznych narzedzi ximiana.

Sam mam i uzywam przkompilowanego srodowiska Ximian GNOME, ktore sobie
cenie ... czy PLD-1.1 moglo by miec obok pieknego moim zdaniem KDE-2.2.X
(prawda mamy ladne) rowniez ladne Ximian GNOME ?

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)