qrczak: SPECS licq.spec SOURCES licq-c++.patch

Pon, 3 Gru 2001, 18:51:36 CET

On Mon, 3 Dec 2001, Jacek Konieczny wrote:

> $ rpm -q licq
> licq-1.0.3-4
>
> I nie narzekam. Co prawda są np. małe problemy z przesuwaniem okienka
> w WM i inne tego tymu pluskiewki, ale lepsze to niż jakiś snapshot
> po którym wszystkiego można się spodziewać.
> 1.0.4 jeszcze nie używałem.

Dobra prośba do osób używajacych tego pakeitu żeby wspólnie zdecydowały
jak ma być/jak by chciały żeby było dla 1.0.
ja nie mam zielonego pojęcia o ICQ o licq tym bardziej.

Właśnie .. bo zdaje się ze to też nie jest jeszcze dla wszystkich
oczywiste. Jako ten który próbuje koordynować to co robimy *nie mogę*
podejmować decyzji w przypadku każdego szczegółu/pakietu. Typowo każdy z
nas w dłuzszym czaie jest w stanie kontrolować parędziesięt zmiennych.
Osoby po pewnym treningu są w stanie kotrolować paręset zmiennych. My mamy
ich już pare tysięcy.

Przykładowo jeżeli ktoś zmieni wersje licq jaka ma wesjść do 1.0 to ja co
najwyżej mogę zaufać że osoba ta starannie przemyślała co chciała zrobić.
Wkraczać będę/mogę/powinienem tylko w sytuacji kiedy zmiana po weryfikacji
przez innych zainteresowanych okazałaby się nieadekwatna .. ale jak
dopiero ostania "ściana" decyzyjna. Wczeniej zarówno zmieniajacy ma
prawo/obowiązek się zrychtować (o ile okazałoby się ze coś zrobił nie tak)
i cofnąć to co zrobił. Także z racji tego że jeest nas już wystarczajaco
dużo moga być podejmowane konsultacje w gronie zainteresowanych osób danym
zasobem. Mówiac inaczej prosze nie oczekiwać żenbym wkraczał w każdym
możliwym wypadku i pytał się co i dlaczego i dalej podejmował jakieś
wiążące decyzje. Ufam że inni potrafią podejmować racjonalne decyzje w
oparciu o konkretne argumenty, i że w związku z tym możemy całe
przedsiewziecie jakim jest praca nad spójnymi zasobami dystrybucyjnymi
dość mocno rozpraszać. Mówiąc jeszcze ianczej mogę być rozjemcą ale prosze
nie wymagać żebym był wyrocznią.