filon: SPECS ispell-polish.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 3 Gru 2001, 19:08:40 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 06:36:04PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Bo tagowanie makraki %lang() nie ma nic wspólnego z ustawieniami LOCALE :)
> Umożliwia to za to *zainstalwoanie* pakietu z plikami wspierajacymi
> konkretne wybrane języki :)

Ale jeśli w moim .rpmmacros mam wybrane języki pl i en, to oznacza że
interesują mnie locale i komunikaty dla tych języków.
Chciałbym mieć jednak możliwość łatwej instalacji słownika np. dla
niemieckiego bez zmieniania domyślnych ustawień.
Z linii komend rpm pewnie się to da (o ile makra podane z linii komend
mają większy priorytet niż w rpmmacros), ale narzędzia takie jak
poldek, apt i wuch chyba tak łatwo tego nie wspierają.

Pozdrowienia,
        Jacek