okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pon, 3 Gru 2001, 19:23:17 CET

[ciach]
> A mówi Ci coś pojęcie dysortografii lub dysleksji? Ale po co mi głowa do
> myślenia - lepiej komuś nawciskać. Proponuję poszukać słowa TOLERANCJA w
> słowniku, bo sprawiasz wrażenie, jakbyś nie wiedział co to jest.

[ciach]

yyyyy...(tak sie zwykle przemowienia zaczyna) ;)
moze by do tego troche luzniej podejsc?
.... z obserwacji socjologiczno-statystycznych:
odsetek dys.... wsrod developerow PLD jest wiekszy od statystycznego
...co jednak nie przeszkadza w poprawnym uzywaniu zmiennych i petli
w programach, niesamowite!!!! :))))))))))))

pozdrowienia
qwark