filon: SPECS ispell-polish.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 3 Gru 2001, 20:41:00 CET

On Mon, 3 Dec 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> OK. Tytylko to z LOCALE nie ma nic wspólnego, bo to jest lista języków
> które powinny być wspeierane w instalowanych zasobach .. poprostu :)

no i...?

Prosta sytuacja:
mam pl i en ustawione. I takie many/dokumentację mi instaluje. A mam jakiś
dokument w suahili i chcę w nim sprawdzić pisownię. W twoim modelu muszę
ręcznie instalować dany pakiet albo zmienić globalne ustawienia. I od tej
pory mieć wszystkie many w suahili.

Tak to wygląda.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...