qrczak: SPECS licq.spec SOURCES licq-c++.patch

Pon, 3 Gru 2001, 22:51:32 CET

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Ja mam licq-1.0.4-0.20011027 i nie mam z nim problemów. To tą wersję
> określiłeś jako nieco działającą? Jeśli tak, mógłbyś sprecyzować co nie
> działa?
Sytuacja wygląda tak, że nowe ICQ2001 używa kompletnie innego protokołu niż
wszystkie stare klienty icq. Nowy protokół jest _bardzo_ zbliżony do tego
używanego w AOL AIM (co więcej do icq używane są te same serwery co do aim)
- tak na marginesie: używa tcp, a nie jak poprzednicy udp.

Istnieje serwer compatibility, na który logują się wszystkie stare klienty
icq ale ów serwer jest przeciążony.

W licq 1.0.3 i starszych są problemy z przesyłaniem wiadomości przez
serwer, dostawaniem X-kopii tej samej wiadomości od serwera po każdorazowym
zalogowaniu, problemy przy przesyłania plików peer to peer i jakieś inne
- drobniejsze.

Snapshot 1.0.4-0.20011027 ma część (chyba nawet większośc) bugfixów
lub workaroundów na powyższe ale logiczne jest, że lepiej final niż
jeden ze snapshotów przed finalem.

Do poczytania polecam listy licq-devel oraz licq-users.

> --= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--

ps. w cvsie licq na HEAD wprowadzono już developerską wersję
używającą nowego protokołu V8. Jest chyba nawet wersja 1.1.0
(developerska).
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr