Problemy z builderem?

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 4 Gru 2001, 08:36:29 CET

 3.12.2001 pisze Andrzej Dopierała - Undefined (undef w transilvania.eu.org):

> nie masz repozytorium SOURCES :)
> ja zawsze robie tak ze bedac w ~/rpm sciagam np
> cvs get SOURCES/anacrontab
> (lub jakis dowolny plik z SOURCES) i w tym momencie tworzy on mi katalog
> SOURCES/CVS i cale smieci w nim i wsio gra.
> Co nie zmienia faktu ze przydalo by sie automatyczne tworzenie czegos
> takiego przez ./builder...

Zrobiłem jak radziłeś i nie pomogło :-( Tzn komunikat o błędzie się
zmienil:
[root w pa66 SPECS]# ./builder -bb XFree86-driver-nvidia.spec
cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
cvs [update aborted]: no repository
Error: spec file not stored in CVS repo.
Dodatkowo, przy próbie ściągnięcia źródeł:
# cvs get SOURCES/XFree86-driver-nvidia
cvs server: warning: new-born SOURCES/XFree86-driver-nvidia has disappeared

(co dziwne anacrontaba udało mi się pobrać, a XFree86-driver-nvidia i
lm_sensors nie)

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-