HEAD/STABLE/branch

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 4 Gru 2001, 10:37:03 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 10:02:00PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> A gdyby nie było żadnego mrożenia, i cała zabawa nadal odbywała się na
> HEAD też w/g ciebie developerzy mieliby bawić się w oddzielne branche?
Najprawdopodobniej tak, poniewaz podejrzewam, ze 7.1.3 bylby
stabilniejszy od snapshotow 7.2 i jesli ktos zrobilby to na HEAD
to bysmy go zamordowali golymi recyma. Natomiast przy
przejsciu na Python 2.2 jest troche roboty wiec lepiej
to robic w branch-u, a pozniej to mergowac...

    wrobell <wrobell w ite.pl>