kloczek: SPECS yank.spec

Wto, 4 Gru 2001, 11:35:49 CET

On Tue, 4 Dec 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Jest używany przez plugin gtkspell. Tam można w czasie pracy wybrać czy
> ma korzystać z ispella czy aspella. Tylko czy ten plugin zostanie wogóle
> zbudowany, jeśli żaden *spell nie zostanie wykryty???

Nie podobało mi się to że żeby zbudować plugin do spella trzeba mieć to
zainstalwoane :)
Pierwsze podejście było (przyznaję) niefortunne. Obecne jest lepsze bo
pozwala ręcznie wybrać przy wołaniu configure czy ma być to budowane.
Poprawka była dość prosta i chyba nawet maintainer powinien ją łyknąć.
Jeżeli nei łyknie to zostanie to tylko u nas bo ogranicza ilość pakietów
jakie są koniecznie potrzebne w build środowisku.