Kernel-2.4 i soft-raid

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 4 Gru 2001, 18:48:25 CET

On Sat, 1 Dec 2001, Michal Moskal wrote:

> Może poprbuj /dev podmontować ? mknod nie działa? hmm.. możliwe, że
> rofs.

> Jak będę miał chwile czesu to spróbuje może zamiast z raidstart pobawić
> się z mdctl. (btw, możesz sprbować upchnoąc na nasze initrd mdctl-BOOT,
> bsp umie wykonywać zewnętrzne programy)

Dzisiaj udało mi się 'odpalić soft-raid na '/'. Dzięki Michał! :))
'Raidstart' wszyte do bsp nie działa, natomiast kiedy do /bin (na initrd)
wsadziłem raidstart z raidtools-BOOT to kernel wykrył raid-a i podmontował.
Może mdctl-BOOT też by zadziałało, ale nie udało mi się znalęść mana-helpa
do tego programu, jest gdzieś??? To po pierwsze, po drugie w /dev (na initrd)
muszą być 'długie dev-y' (/dev/m/0 /dev/ide/host0/bus0...).
Pewnie dość trudno będzie to 'zautomatyzować' przy instalacji. :((

pzdr
Stacho Pal