chpax i wine

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 4 Gru 2001, 19:47:09 CET

[wtorek, 04 grudzień 2001], Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> I co to niby ma dać? Objaśnij mi to bo u mnie zmieniam chpaxem,
> reboot i znowu mam domyślne ustawienia (wine leży na xfsowej part).

A ja zmieniam tak:

chpax -p /usr/X11R6/bin/wine i działa także po reboocie. On modyfikuje
fizycznie plik (co widać po rpm -V wine):

..5....T   /usr/X11R6/bin/wine

Więc SOA#1 i IMHO to jest niezbędne do działania wine w PLD.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter