HEAD/STABLE/branch

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Wto, 4 Gru 2001, 19:59:51 CET

Tue, 4 Dec 2001 02:44:33 +0100 (CET), Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze:

> Jeżeli chcesz pzreprowadzić rzeczywiście głębsza analityczną robotę
> w tej kwestii

Nie czuję się na siłach niestety.

> przyjmij jako wyjśćiową listę to co jest na ftp. To jest dość dobre
> przyblizenie na pocżatek.

Z moich testów wynika, że najwyżej średnie przybliżenie.

Od ponad miesiąca mam SDI. Dziesięć dni temu zacząłem apgrejd
i instalację większej ilości pakietów na domowym komputerze. Od wtedy
do teraz zainstalowałem 225 źródłowych / 600 binarnych pakietów,
na 600 src / 1000 bin wszystkich zainstalowanych w tej chwili.

Na początku planowałem brać pakiety z SRPMS na ftp PLD. Ściągnąłem
XFree, gnome, qt, kde. XFree wymagało małej poprawki pod kątem gcc 3 -
w porządku, moja fanaberia, że używam takiej nowości. Ale kiedy połowa
pakietów gnoma miała problemy - głównie z autoconfem / automakiem
albo includami - to się wkurzyłem.

Mimo wszystko postanowiłem wrzucać wszystkie poprawki, które były mi
potrzebne do zbudowania pakietu, do CVS PLD. Wersje gnomowych speców
w CVS różniły się od tych na ftp w prawie każdym pakiecie, więc trudno
było robić poprawki. Więc przerzuciłem się z ftp na CVS i w końcu
z ftp ledwie uszczkąłem - ale wystarczająco, żeby się zniechęcić.

W sumie 18% pakietów spośród tych 225 wymagało poprawek. Nie
licząc niewielkiej części, której nie udało mi się zbudować w ogóle
i machnąłem na nie ręką.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/