taka eine idea

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 5 Gru 2001, 12:04:03 CET

[środa, 05 grudzień 2001], Blues napisał(a):

> Ale nie zaszkodzi ci ten suid, jezeli uprawnienia beda 754 ? Jezeli ty
> uwazasz, ze to zbedne to twoja sprawa, ale nie ma to podstaw.

A co myślą inni? Kiedyś była już dyskusja na ten temat - tworzenie zmian
'pod siebie' a nie dla dobra ogółu. Jeśli będą to suidy niedostępne dla
wszystkich userów, to w sumie nie ma problemu.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter