kolejna (krótka) lista rzeczy nie-budujących się

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 5 Gru 2001, 16:34:13 CET

On Wed, Dec 05, 2001 at 02:10:38PM +0100, Blues wrote:
> Nie robiłem zestawień, bo i moje zasoby czasowe na kilka ostatnich dni się
> drastycznie skurczyły (syndrom zdziwienia: "to doba nie ma 48h????")
>
> Oto rzeczy, które wyglądają na nie-budujące się:
> autotrace

Na czym się wywala? Jak updatowałem w październiku, to się zbudowało...

> aumix-gtk	- ac/am

Pewnie jakiegoś patcha z aumix.spec trzena "pożyczyć"

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/