nieposłuszny wine (w wydaniu rpmowym)

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 6 Gru 2001, 14:24:57 CET

[czwartek, 06 grudzień 2001], Michal Margula napisał(a):

> Ale jak zrobimy to w install post to nie będzie się nam zgadzało rpm -V

cofam to :)

pokickało mi się z %postin. W takim razie chcesz przedefiniować makro
%install_post i dodać do niego na koniec chpax? W sumie nie bardzo wiem
jak. Coś w stylu:

%define post_install \
	%post_install \
	chpax -p /usr/X11R6/bin/wine

???

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter