nieposłuszny wine (w wydaniu rpmowym)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 6 Gru 2001, 15:59:55 CET

On Thu, Dec 06, 2001 at 03:49:19PM +0100, Michal Margula wrote:

> Hmmmm - ale pytanie brzmi czy to wina patchy czy chpax? Przecież chpax
> dodaje sekcję, której używa nasz spatchowany kernel, więc chyba problem
> tkwi głębiej.

ajeee... właśnie oglądałem źródła chpax. On zmienia flagi w ELF headerze
binarki. A strip najwyraźniej ich nie kopiuje. Więc jęśli coś zmieniać
to stripa... (żeby kopiował też e_flags), ale nie wiem czy to jest the
right way (tm), (może wysłać bugreport?)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-