nieposłuszny wine (w wydaniu rpmowym)

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 6 Gru 2001, 21:01:47 CET

[czwartek, 06 grudzień 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> A tak wogóle .. to po co to grebanie chpaxem ?
> Bo moze od tego lepiej byłoby zacżąć :)

Już raz pytałeś. Odpowiem drugi raz: po to żeby wine zadziałało. Z
naszym aktualnym kernelem wine NIE DZIAŁA. Jest konieczne danie
PAGE_EXEC na disable poprzez chpax. Kropka.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter