2.2.20 STABLE

dzimi@cyborg.chropaczow.eu.org dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org
Sob, 8 Gru 2001, 12:55:05 CET

On 7 Dec 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Oczywiście zapomniałeś dodać jaką mega-krytykę dostał ten pomysł. Osobiście
> mnie to nie rusza do póki psujecie sobie tylko 2.2...

Przepraszam bardzo ale my nie psujemy TYLKO dopracowywujemy 2.2
Poprzednie 2.2. byly lekko mowiac niedorobione (?) lub inaczej nie sprawne
w 100%.

> Niech dzimi najpierw przeczyta archiwum i wątki na ten temat.

??? to znaczy ze ktos juz kiedys planowal takie cos ?
Obecnie sytuacja jest BANALNIE prosta, wtedy robienie takich zeczy
graniczylo z cudem (czestotliwosc wypuszczania 2.2.), wystarczylo by
zrobic takie cos dla 2.4 teraz tez by sie spalilo ... ale z 2.2 mozna
teraz poeksperymentowac i to nie stapajac po kruchym lodzie tylko TWARDYM
betonie, bo wynikajac z wypowiedzi alana kto wie kiedy pojawi nastepny
kernel z lini 2.2 ???

> Szczerze wątpię (pojedyńcze sztuki) ale kto wie...

Hmm, byc moze tylko JA i RMF, ale nie mysleles o supporcie z Zagranicy ?
Jesli bysmy wypromowali taki produkt kto wie czy Mandrake, RH, Debian nie
pomogl by ?
Ich pomoc w tym przedsiewzieciu byla by bardzo pomocna co wzroslo by
poziomem i renoma tego MagaPatcha.

Ale wracajac do 2.2.20-0.5 ( w specu juz 2.2.20-0.6) co z nim robimy ? bo
ja juz mam na boku kernel2.spec (roboczy) na ktory nakldam lm_sensor, lvm,
lfs, a z 0.5 czekam na opinie czy wyadac juz rel "1" i niech uzywaja, czy
jak pisalem mam nakladac to na 0.x az do osiagniecia idealnego 2.2.20-1

> --
> Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
> misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)