hmm apt mi miesza

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 8 Gru 2001, 14:28:46 CET

Apt mi bruździ choć wszystko imho jest ok, snort jest kompilowany u mnie z
--with mysql --without pgsql --without snmp i upgrejdnięty a tu:

[root w linux grzegorz]# apt-get dist-upgrade -d
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
You might want to run `apt-get -f install' to correct these.
Sorry, but the following packages have unmet dependencies:
  demarc-client: Depends: snort(mysql) (>= 1.8.1) but it is not
installable
  snort: Depends: libpq.so.2
         Depends: postgresql-libs but it is not installed
Unmet dependencies. Try using -f.
[root w linux grzegorz]# rpm -q snort
snort-1.8.3-1
[root w linux grzegorz]# rpm -q snort --provides
snort(mysql) = 1.8.3
snort = 1.8.3-1
[root w linux grzegorz]# rpm -q demarc-client
demarc-client-1.05.RC1-3
[root w linux grzegorz]# rpm -q demarc-client --requires|grep snort
snort(mysql) >= 1.8.1

Czyli jak widać demarc-client wymaga snort(mysql) >= 1.8.1 a ja mam 1.8.3
więc o co mu chodzi imho wszystko się zgadza? Acha wcześniejsza (zanim
skompilowałem snort'a po swojemu) próba upgrejdu chciała mi wywalić
demarc-client bo wymagał snort(mysql) ale to akurat normalne.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć