Raport: ogon [2]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 8 Gru 2001, 15:22:02 CET

On Sat, Dec 08, 2001 at 03:11:13PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 8 Dec 2001, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Nie wiem czy wiesz ale przegladatrki info do gnome czy kde też mają
> przewwijanie rolkami.

Nie (przynajmniej gnome-help-browser). I w ogóle w porównaniu z galeonem
jest siermiężny.

> Też maja bookmarkowanie. Jak naprawdę tego
> potzrebujesz to uzyj jednej z przeglądarek które to mają. Niemniej przy
> doborze formatu wynikowego z texi branie na pierwszym miejscu pod uwagę
> ytakich rzeczy jest nieco chyba niewłaściwe (czyż nie ?) i hierarhia
> czynników jakie podałem chyba nie bidzi zastrzeżeń (?).

Budzi. Wszystko jest mało znaczące, z wyj. szykania.

> Informacja o połączeniu sekwencyjnym stron w html dodatkowo powieksza
> rozmiar dokumentacji (w info trzymanie dodatkowo takich rzeczy jest
> zbędne). Nie mamy także żadnych concept indeksów (nie wiem co miałeś tu
> dokładnie na myśli). Przy konwersji z texi na html spróbuj w prosty sposób
> od razu odwołać się do podstrony dokumentu po tytule (przykładowo:
> 'info "(libc)Extending NSS"').

concept index to taki specjanly rozdział w texinfo. podobnie function
index i kilka innych.

a wywołani z shella 'info "(libc)Extending NSS"' są (IMHO) dość
rzadkie...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-