Raport: ogon [2]

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Sob, 8 Gru 2001, 17:20:38 CET

On Sat, 2001-12-08 at 15:22:02, Michal Moskal wrote:

> Nie (przynajmniej gnome-help-browser). I w ogóle w porównaniu z galeonem
> jest siermiężny.

Skorzystaj z Nautilusa. Do wyświetlania użyje on bieżącego komponentu dla
HTML-a (mozilla, gtkhtml). Nie mam "rolek", ale przypuszczalnie działają.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero