Kernel 2.2.19/2.2.20 i >=1 GB ramu

dzimi@cyborg.chropaczow.eu.org dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org
Sob, 8 Gru 2001, 19:39:15 CET

On Sat, 8 Dec 2001, Krzysztof Drewicz wrote:

> Probowalem tylko na jednej maszynce z  Athlonem i 1.5 GB ramu ale wyglada
> na to ze wlaczenie 'CONFIG_2GB' powoduje kompletne olanie initrd, moglby
> ktos potwierdzic ?

Hmm, nie wiem, nie mam tyle ramu ....

> Jest jeszcze kilka opcji w kernelu m.in 'fast switching' kolidujacy z
> firewallem a czasem przydatny, w zwiazku z tym czy moglibysmy miec kilka
> configow np smp-2GBram albo uni-fastswitching a wiec kilka pakietow
> 'kernel' ?

Pomysl dobry ale po co ? jest imho patch na takie cos ... :))

> BTW: sprawdzalem i zmiana opcji CONFIG_2GB powoduje juz w
> Rules.Make ze wyszystkie moduly maja inne opcje wiec wymaga to calkowitej
> rekompilacji kernel.spec [ktora i tak potrafi trawc] wiec moze kilka specy
> ? lub jeden spec ale kilka pakietow w zaleznosci czy sie pojawia jeszcze
> jakies problematyczne opcje [np limit pamieci do 16MB w starych
> maszynkach]  ?

Co do pamieci ram i takiej jej pojemnosci to mam juz patch
bigmem-2.2.20pre10aa1-22.bz2, ktory niebawem wyladuje w kernel.spec (ok,
rel 0.7-0.8).

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)