libwmfun, w3c-libwww

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 8 Gru 2001, 21:47:22 CET

On Sat, Dec 08, 2001 at 04:13:54PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Co do drugiego to mam jeszcze wątpliwości. Pakiet zawiera kilka różnych
> rzeczy. Zawiera min. starsza implementacje expata i kilku innych
> narzędzi/bibliotek które są rozwiajane w libxml* i libxslt. Ktoś miałby
> jakieś argumenty za lub przeciw wyrzuceniu tego ?

Przeciw jest np. to:

$ grep -i 'requires.*w3c-libwww' *.spec
php.spec:%{?_with_xslt:BuildRequires:   w3c-libwww-devel}

Nie wiem na ile te starsze implementacje są powiązane z podstawową
biblioteką - jeżeli są oddzielne biblioteki/narzędzia, to ich można po
prostu nie budować z tego pakietu, natomiast samą podstawową bibliotekę
zostawić.

BTW, w php IIRC można włączyć obsługę biblioteki ming (do robienia
Flasha) - próbował ktoś?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/