BUILDFAIL i BUGS

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 10 Gru 2001, 15:05:41 CET

On Sun, 9 Dec 2001, Witold Filipczyk wrote:
> Czy informacje z buildera, że pakiet się nie buduje nie mogłyby
> przychodzić na tę listę z tematem, np. BUILDFAIL?

Chyba nie wiesz co mówisz...
Wiesz ile tu śmieci by było??

> Podobnie raporty o błędach czy nie mogłyby też być wysyłane także
> tutaj, np. z tematem BUGS?

http://bugs.pld.org.pl   i możesz tam sobie zażyczyć informacje o bugach
zgłaszanych w swojej skrzynce pocztowej

BTW. zachęcam wszystkich do korzystania z tego "urządzonka"

> Chyba ani BUILDFAIL ani BUGS nie ma dużo także nie powinno być
> problemów z tym.

mylisz się.

> A tak przy okazji nowy driver do S3 działa nieźle u mnie, tzn.
> wraca do trybu tekstowego poprawnie.
> Jeśli jeszcze XFree nie jest przebudowane to można przebudować.

Należy spróbować przebudować X'y z nowymi binutilsami dodatkowo
Jest już 2.11.92.0.12.3 i warto sprawdzić czy tdfx będzie z tym chodził.

Właśnie mi się zaciąga i jak przetestuje to dam znać :)

Jeżeli to nie poskutkuje to IMHO należy wrócić do starszej wersji
binutilsów, z którą to działało.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...