postgresql - kontynuacja

Pon, 10 Gru 2001, 18:28:16 CET

Tak trochę ie przyjrzałem temu co było robione w postgresql.init i co z
tych poprzednicj wersji mi działa a która juz nie (prostą metodą
Macajewa). Wyszło mi że to sie zaczeło po zmianie Janka w której
wprowadził pg_ctl do zarządzania całoscia. Tymczasem pg_ctl to skrypt w sh
i jeżeli jeżeli już to wartoby funkcjonalnoś jaki zapewnia to to mieć
bezpostrednio w /etc/rc.d/init/posstgresql.

Pytanie do Janka: jakie były jakieś powodytakiej zmiany ? i czy nie lepiej
było co brakowało dodać w naszym skrypcie startowym ?