do Speców od .speców

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Pon, 10 Gru 2001, 21:46:26 CET

A Tomasz Kłoczko napisal(a):

>W kazdym specy który ma moduły peerlowe :)
Dołączam się do tych :)
Pogadaliśmy sobie jak głuchy z niemową :)), ale to moja wina :(
Mam nadzieję, że nauczę się kiedyś zadawać pytania :).
Owe "to" to oczywiście miało być "/usr/lib/rpm/macros.perl",
Czy pytanie powinno brzmieć: skąd mogę pobrać lub w którym pakiecie są
macros.perl

Grzegorz
--