kloczek: SOURCES gtkhtml-XML_I18N_MERGE_OAF_RULE.patch

Pon, 10 Gru 2001, 23:18:49 CET

On Mon, 10 Dec 2001, Blues wrote:

> Nie pamiętam, zebysmy mieli przejsc na intltool'a...

xml-i18n-tools jest juz nierozwijany i nie mamy go już na ftp.
xml-i18n-tools wyleciał już z repo. Dzisiaj jeszcze wrzucę wszystkie
niezbędne do tego poprawki (w zasadzie cofnięcie "obejść" na
xml-i18n-tools i zastapienie xml-i18n-tools pzrez intltool w
BuildRequires. Tak bezie poprostu prościej.

Właśnie .. przydałaby się pewne możliwość w poldku (bo w apcie to raczej
wątpie żeby komuś isę chciało dłubać :). Jeżeli jakis pakiet zniknął z ftp
i jakis inny dostał "{Prowides,Obsoletes}: <pakiet_który_zniknął_z_ftp>"
to poldek mógłby zaciągnąć to i zainstalować lub przynajmniej próbować
wykrywać takie sytuacje i może choć raportować to. Takich zmian w blizszej
czy trż dalszej perspektywie bezie jeszce sporo (choćby przy przejściu na
gnome 2.0). Pzry prześciu z RH też takich sytuacji jest sporo.

> Bylo to _proponowane_ jako mozliwe rozwiazanie powstalych problemow. Czy
> ktos sie przygladal temu pakietowi jak wyglada jego zgodnosc w dol? Bo nie
> mam ochoty znowu na sytuacje jaka byla z ac/am.

Nie będziesz musiał. Sprawdzięłm w miedzyczasie co trzeba. Dzięki temu
kilka pakietów znowu się kompiluje a tylko w dwuch trzeba cofnać zmiany na
błąd w xml-i18n-tools który instalacja inltools załatwia całkowicie.
Tak poprostu będzie prościej.

Z innych zmian które są też ciut poważniejsze wejdzie jeszcze
przebudowanie pakietów korystajacych z ucd-snmp-libs bo w nowym zmieniło
się SOANME, a zmiany w 4.2.3 są na tyle poważne jeśli chodzi o błędy jakie
tam usunieto (wersja ta w zasadzie poprawia tylko błędy więc nie rozumiem
dlaczego goście zmienili SONAME .. w zasadzie jest to zmieniane tylko
dlatego że głupia procedura budowania pzrewiduje pełne skojarzenie SONAME
z wersja pakietu) że nie ma co odwlekać tej zmiany.

Mam nadzieje że w tym tygodniu ruszy już masowe przebudowywanie pakietów
co da nam nareszcie wgląd w pełny zestaw informacji o tym co jeszcze jest
nie tak.