Mesa?

Leszek Krupiński leszek w php.net
Pon, 10 Gru 2001, 21:53:22 CET

Witam

Ship log, stardate [-30]7684.5, wrobell reports:

> udalo mi sie na jakiejs karcie nvidii:
> 1. pakiety jak wyzej
> 2. w configu X-ow ma byc Load "glx"
> 3. usun pakiety XFree86-OpenGL* /na wszelki wypadek, ale byc moze nie musisz/
> 4. podlinkuj GL i GLcore /albo cos kolo tego/ z GL*.so.* na GL*.so

Mi już też się udało, tylko że jest mały problemik (to, że na
image'u z końca października z jądrem 2.2.19 był moduł dla 2.2.18
pomijam). Quake działa ślicznie, tylko że te akcelerowane Xy
wieszają się dosyć szybko jak mam uruchomione jakieś programy -
nie wiem jeszcze dokładnie jakie. Np. Quake działa spokojnie, a
np. po uruchomieniu xsnow wieszają się w ciągu 1-2 sekund.
Wieszają, tzn. mysza chodzi ale nic więcej.

Pozdrawiam

--
               Silly is a state of mind, stupid is a way of life
      http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/