BTS bis

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 11 Gru 2001, 01:52:09 CET

On Tue, 11 Dec 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Coś poszło na buildery -> nie buduje się > szukaj buildloga na
> ftp://buildlogs.pld.org.pl/<arch>/FAIL/<pakiet>.bz2.
>
> Takie mneij więcej w tej chwili w podtekście w powyższym kryją się
> informacje :)

Fajnym "ficzerem" byloby dawanie informacji o nie-budujacych sie rzeczach
na BTS. Widzialbym to w ten sposob:
nie zbudowalo sie -> log na ftp://buildlogs.pld.org.pl/<arch>/FAIL/<pakiet>.bz2
		  -> link do tego laduje na bugs.pld.org.pl

Przy nastepnym budowaniu nastepowalaby aktualizacja:
	buduje sie -> usunac link
	nie buduje -> zostawic

To pozwoliloby na eleganckie i wygodne przegladanie logow.

Nie wiem czy powinno to isc w formie bug-reportow  czy tez na oddzielna podstrone.
Raczej to drugie, poniewaz powinno to byc w malym stopniu interaktywne
(jezeli wogole....).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...