Wstyd.

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 11 Gru 2001, 08:40:12 CET

On Tue, 11 Dec 2001, Zbigniew Krzystolik wrote:

> 10Mbitow do sieci akademickich, moze byc? Czego potrzeba dokladnie? Jesli
> jest to sensowna oferta zapraszam na priv. ;-)

No... krakowskie POL34... brrrrrrrrr :/
Czasem z Warszawy ping > kilka _sekund_ :>

> minus: wyjscie w tepse jest przez S^HCyfronet, w ktorym bramka jest 2, czy
> 3Mbit, a wiec b. ciezko drozna :-(

Co pozbawia duza czesc ludzi jakiegokolwiek dostepu do m.in.
www.komunikacja.krakow.pl - sprawdzcie jak to dziala i czy
w tej sieci (149.156/16) chcecie zeby cos pldowego bylo.

IMHO - Krakow wogole odpada jako miejsce dla www.pld.org.pl.
ze wzgledu na fatalny stan lacz - jak ostatnio bylem na PK
to mialem wrazenie ze to gorzej chodzi niz lacze 256kbps do AsterCity.

M.
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-