bugs.pld.org.pl

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 11 Gru 2001, 19:56:54 CET

Dnia Mon, Dec 10, 2001 at 07:05:23PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Wyjaśnić pawelk w pld.org.pl, że tam, na liście powinny być wszystkie
> pakiety, a nie tylko te zbudowane. Ja go nie przekonałem (chyba).

Dalej nie jestem przekonany, ze to jest ok, ale co mi tam. Jak ktos
zrobi sprzet do wyciagania z cvs'a potrzebynych informacji (z kazdego
speca nazwy wszystkich pakietow i ich wersji) to dolacze to do BTS'a.

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów