bugs.pld.org.pl

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 12 Gru 2001, 20:20:46 CET

Dnia Tue, Dec 11, 2001 at 11:13:09PM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Paweł a jesteś w stanie zaproponować jak Twoim zdaniem od strony BTS
> najlepiej by było jesli chodzi o sposób dostarczania tego typu informacji
> ?

IMHO najlepeij by bylo gdyby na ftp powstal katalog "unfinished" w
ktorym by ladowaly pakiety ktore da sie przebudowac, ale jeszcze nie
sa skonczone. Wtedy mozna by w BTS'i normalnie je dodac do listy
pakietow. Nie rozwiazuje to jednak probelmu z pakietami ktore
dopiero ktos zaczol robic i sie nawet nie buduja (ale chyba takie
mozemy narazie pominac (czy nie ?))

> Jeżli można mieć sugestię to wartoby wprowadzić w opisie zgłoszenia
> informacje o architektóre na jakiej wystapił błąd.

ok.

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów