PLD Fresh Meat

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 13 Gru 2001, 02:04:27 CET

--->[Quoting Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>:]

> Engine www.pld.org.pl jest beznadziejny i ja osobiście nie mam
> zamiaru się w nim babrać. Dlatego robię sobie www.pld.net.pl, które
> - chyba przyznasz - wygląda znacznie lepiej niż .org.pl.
>
> IMVHO można by nawet zmienić wpisy dns tak aby www.pld.org.pl
> wskazywał na www.pld.net.pl (+ przenieść wszystkie sekcje dokumentacji
> itp) ale nie wiem jak się na to zapatrują inni.

zatem warto o tym podyskutowac, czy engine na www.pld.net.pl
nadaje sie do pracy zbiorowej nad tymi stronami? najlepiej
by bylo wsadzic go do cvs-a, rozdzielajac tresc od reszty,
przechowujac ja w jakiejs dumpowanej codziennie bazie.

moje pytanie dotyczylo nie samego pomyslu, ale realizacji,
ktora przypomina mała, ale niekontrolowaną - schizofrenię.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org