pld-admin-doc

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 13 Gru 2001, 14:33:33 CET

On Wed, Dec 12, 2001 at 06:04:32PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Trudno się nie zgodzić :/ Gdyby była klauzula, w/g której obowiązywałaby
> zaawsze najnowsza wersja, to można by twierdzić, że to na wypadek, gdyby
> obecna wersja okazała się w jakiś sposób nieszczelna. Ale jeśli
> _licencjobiorca_ ma możliwość wyboru? Bez sensu.

Powiedzmy, RMS upada z 3 piętra na beton, zostaje przekupiony przez
Micro$oft i w GPLv3 dodaje zapis, że M$ może zmieniać źródła na licencji
GPL i ich potem nie udostępniać :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-