[MBT] new ticket for pkg util-linux "Fdisk prints wrong partition table on non distribution kernels" (fwd)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 13 Gru 2001, 17:09:26 CET

On Thu, Dec 13, 2001 at 04:15:06PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Czy może ktoś się temu bliżej przyglądał ?
> crypto to zdaje się było do mount więc dlaczego to bruździ przy fdisk ?
> Używa ktoś montoanai z kodowaniem ? jżeli tak to prośba o sprawdznie jak
> zachowuje się fdisk.

Nie sądzę, żeby crypto miało wpływ.
A dziwne zachowanie fdiska dystrybucyjnego z jajkiem niedystrybucyjnym
widywałem na paru komputerach - ale nie jest to reguła...

A bez without crypto?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/