[MBT] new ticket for pkg util-linux "Fdisk prints wrong partition table on non distribution kernels" (fwd)

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 13 Gru 2001, 17:29:26 CET

Thu, 13 Dec 2001 16:15:06 +0100 (CET), Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze:

> Okazuje się że po zbudowaniu pakietu na moim builderze z opcja
> "without crypto" fdisk zachowuje sie poprawnie.

Ja mam jądro 2.4.7 bez żadnych łat, fdiska z wczoraj kompilowanego
bez "without crypto" i fdisk na oko działa, a przynajmniej odczyt.
Czy powinienem się niepokoić? :-)

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/