bb i segfault

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 13 Gru 2001, 22:33:48 CET

On Thu, Dec 13, 2001 at 08:44:57PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Teraz akurat SOA#1.
> Ale pamiętam, że jak używałem i586, to bb z włączoną muzyką się wieszał
> pod koniec (czarny ekran zamiast końcowych greetings).
>
> Aha, mój aalib i bb były kompilowane dosyć dawno i na i586 - może to ma
> jakiś wpływ...

update: przekompilowanie slanga, aaliba, bb i libmikmod w aktualnym
środowisku[1] niczego nie zmieniło - na moim i686 z SB128 (na
sterownikach z kernela) działa. (libmikmod kompilowane --without alsa).

i586 było z SB16, sterowniki też z kernela, libmikmod też bez alsy.

[1] z dokładnością do binutils, które zdowngradowałem do 2.11.90.0.19-1
z powodu problemów z budowaniem działającego tdfx_dri.so).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/